The Detox Foot Patch ... adalahcara alami untuk membantu tubuh anda dalam penghapusan logam berat,sisa metabolik, racun, parasit mikroskopik, lendir, kimia, selulit danbanyak lagi. Detoksifikasitubuh anda hari ini, anda berpotensi mendapatkan kembali kesehatan danvitalitas dengan mempromosikan sistem kekebalan tubuh yang kuat dansihat secara semulajadi fungsi Limfatik - melalui penggunaan asli DetoxFoot Patch.

Diformulasikandi Jepun, dan hanya menggunakan bahan kemurnian tertinggi dan nisbahpencampuran optimum untuk keputusan maximimum - yang Detox Foot Padmenyediakan satu-dua pukulan daripada bahan-bahan racun yang kuat,bersama dengan turmalin (ion negatif far infrared & menghasilkanmineral ) untuk memberikan yang tak tertandingi dan berkesan pengalaman pembersihan luaran.


Fungsi2:


Detoxdetoksifikasi pembalut tubuh anda, menghilangkan kotoran, meningkatkantenaga, mengurangkan stres dan kecemasan, meningkatkan sirkulasi, danmenghilangkan rasa sakit dan nyeri. Detoksifikasidengan Kinoki tuala juga meningkatkan tidur anda, meredakan sakitkepala, meningkatkan tumpuan mental dan konsentrasi, ditambahmeningkatkan metabolisme dan mengurangkan keletihan.


* Sakit kepala, migrain atau otak kabut
* Sakit belakang, nyeri punggung
* Kegemukan
* Kelelahan, kurangnya tenaga
* Depressiona
* Kembung atau pencernaan tertekan
* Bersama pembengkakan atau nyeri
* Air retensi
* Arthritis
* Diabetes
* Heart masalah
* Kanker
* Berkepanjangan penggunaan ubat
* Hubungi dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
* Psoriasis
* Rapuh rambut atau kuku
* Sembelit
* Buruk napas


Cara menggunakan:

1 / Padam bahagian yang lebih besar dari lembaran pelekat dan buang. Tempatkan sisi pad yang mempunyai kata-kata kepada plester.
2 / Foot Patch Tempatkan ke pusat, memastikan bahawa tulisan di sachet menghala ke arah permukaan pelekat.

3 / Stick dan menyebar dengan kuat ke telapak kaki anda. Untukhasil terbaik, menempatkan mereka pada beberapa waktu sebelum tidur,anda boleh memakainya di rumah jika anda tidur kurang daripada 8 jam.

4 / Izinkan 8-12 jam untuk secara penuh racun diserap dari tubuh anda sebelum mengeluarkan Foot Patch. Mereka boleh digunakan pada bahagian lain dari tubuh di mana anda merasa sakit.
Bantalan mungkin terasa hangat selepas anda memakainya. Selama malam bantalan akan menjadi berwarna gelap kerana menyerap racun dan masalah limbah dari tubuh anda. Mereka mungkin juga menjadi likat bergantung pada tahap racun sekarang.
Memakai bantalan untuk minimal 8 jam setiap malam untuk kesan maksimum.
Semakin banyak racun yang ada di tubuh anda lebih gelap akan patch ketika dihapuskan.
Dengan terus menggunakan bantalan akan menjadi lebih ringan. Anda mungkin detoks dalam beberapa hari atau lebih lama bergantung pada negara bahagian tubuh anda di! Ketika pad pucat tubuh anda adalah murni.